Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Maskerad

Av Stina - 27 september 2009 15:04

Igår var man på kalas. En bekant som fyllde 30 år. Trevligt sällskap, god mat och roligt med maskerad! =) Många hade faktiskt ansträngt sig för att klä ut sig ordentligt. Men en del tråkiga människor kom utan att knappt ha klätt ut sig alls. Fy dom!

Jag hade jättesvårt att komma på något vettigt att klä ut mig till, men efter mycket tänkade så fick det bli 80-tals punkbrud typ. Blev faktiskt rätt så bra, men tog lång tid att ordna, tror jag la ner ca två timmar på hår, smink, kläder och naglar. Daniel klädde ut sig till Ragge! Han rakade till och med av sig mustaschen och sina egna polisonger för att det skulle se bra ut. Så klistrade han dit fejkpollisar som han klippt till av långhårig lila teddytyg som han sprayade med svart billack. Blev kanonbra!

Pippi Långstrump, en kirurg, en arabisk oljeshejk, en kvinnlig pirat, en manlig pirat, en cowgirl, en cowboy, en kvinnlig jättebebis, två manliga jättebebisar, Ragge, Batman, två 80-talskvinnor och sen har jag säkert glömt bort massor...ber om ursäkt för det!




Vad trött jag blir på när folk gör en besviken. Man måste ju fan bjuda till lite ibland!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 12 juli 2010 23:13

Nu har jag börjat på en ny blogg. Vill du ha adressen så får du skriva ett meddelande till mig! :D ...

Av Stina - 15 maj 2010 21:00

Idag har man fått massor med nyttiga grejer gjorda. Tagit isär studsmattan så vi kan slänga ramen, flyttat och organiserat runt med bilarna, tagit ner störar till gärdsgården och donat med lite allt möjligt. Har varit ute större delen av dagen i de...

Av Stina - 13 maj 2010 22:39

Den här dagen har varit trevlig och bra! Mamma och pappa har varit här och jag, mor och Embla åkte in en sväng till Jönköping och gick på A6 och kollade in den nya affären "A6 Outlet", fanns jättemycket fint, men köpte inget där idag. När vi kom ...

Av Stina - 9 maj 2010 00:26

Har varit en väldigt härlig fredag och lördag med trevligt sällskap! :) Igår så kom Ellinor och Nicklas och hälsade på och träffade lilltjejen för första gången. Det var jättetrevligt och Embla fick jättefina presenter av dem! Idag så har vi umgå...

Av Stina - 30 april 2010 13:17

Valborgsmässoafton...vår!!! :) Nu är det officiellt vår i min värld, ingen mer vinter! Tulpanerna och alla andra fina blommor är påväg upp i rabatterna och ser gröna och vackra ut! Efter helgen ska jag plantera Sömntutor i rabatten, som jag för övr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards