Alla inlägg den 30 april 2010

Av Stina - 30 april 2010 13:17

Valborgsmässoafton...vår!!! :)

Nu är det officiellt vår i min värld, ingen mer vinter! Tulpanerna och alla andra fina blommor är påväg upp i rabatterna och ser gröna och vackra ut! Efter helgen ska jag plantera Sömntutor i rabatten, som jag för övrigt håller på och renoverar litegranna och lägger ny kantsten på när jag har lite tid och ork över.

Ikväll blir det att ta sig bort till majelden och stå och frysa och mysa lite. Är en speciell känsla när man står där och lyssnar på musiken och sången, ser och känner elden och fyrverkerierna, känner doften av grönska och vår!


Igår kväll tittade jag och älskling på Avatar, sååå bra film! Kan verkligen rekommendera den starkt! Längtar efter tvåan, för det ska komma en tvåa om jag har förstått saken rätt. Hoppas den blir minst lika bra iaf! :)

Och så åt vi god mat, potatiskroketter, helstekt fläskytterfilé och beanaisesås! Mums! Det var göttans det!


Lillhjärtat ligger och sover litegranna nu i barnvagnen. Hon har verkligen börjat uppmärksamma saker runtomkring sig nu med, är så roligt och mysigt! Hon låg och puffade men handen på en gosedjurskanin innan och hon har börjat hålla lite i saker också.

Älskar mitt lillhjärta! Min lilla prinsessa! <3



Ha en bra Valborgshelg mina vänner! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards