Alla inlägg den 15 december 2009

Av Stina - 15 december 2009 19:12

Skrev lite med en vän på internet vars dotter har kärleksproblem. Då kan man inte rå för utan att man tänker litegranna själv på vad man har och vad man har gått igenom hittills i livet faktiskt.

Man har haft lyckliga förhållanden, mindre lyckliga förhållanden. Hemskt svartsjuka pojkvänner och mycket trist stämmning och bråk. Att man orkade med allt det hemska? Gå igenom så mycket skit som man gjorde? Helt galet egentligen.

Nu har jag det bra, jag har det bästa! Min Daniel är verkligen det bästa för mig! Vi har knappt tillbringat en natt ifrån varandra sedan vi träffades och vi umgås med varandra jämt, jämt, jämt, men vi tröttnar aldrig på varandra. Vi har det roligt, mysigt och väldigt bra tillsammans. Ett kärleksfullt och jämställt förhållande där det handlar om att båda ger och tar.

Han får mig att må väldigt bra och känna mig älskad för den jag är. Visst kan man småkivas lite ibland, men det gör väl alla och det är ju ett sätt att visa att man bryr sig också, att man blir upprörd över att något är fel eller verkar galet.

Jag älskar min Daniel så otroligt mycket och vet inte vad jag skulle göra utan honom, är så glad för att det är vi två och att vi ska bli tre, en liten familj full med kärlek, omtanke och lycka! =)

Fick bara lite tankar och funderingar som jag ville skriva...


För övrigt så är allting bra, bebis sparkar, djuren mår bra, julen närmar sig stadigt. Det som väl inte är så bra är att vi inte har hunnit så långt med rummet som ska målas som vi vill. Men än finns det tid, ska ju inte vara klart förrän till julafton och det är ju ett litet tag kvar, plus att Daniel är julledig nu så nu hinner vi med lite mer om dagarna! =) Så det kommer nog att bli bra!

Måste ta och fixa det sista med Daniels julklapp och sen är det Kimmeys julklapp kvar också, sen är alla klappar klara! Så skönt.

Funderar rätt så mycket på namn till bebisen nu också, har kommit in i en sån period, det är ju jättesvårt att komma på bra och fina namn som man kan trivas med och som bebis kommer att trivas med.

Har ni några förslag? =)


Nä, nu ska jag kila ut med vovven i snön lite, sen kallar tvn på mig.

Puss å kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards