Alla inlägg den 1 november 2009

Av Stina - 1 november 2009 21:45



Staden Vetlanda...den är mysig och fin.

Jag kan nästan alla gator och vägar, genvägar som senvägar.

Har du inte varit där så rekommenderar jag dig att åka dit.

Men akta dig för tusan för människorna där. Vissa kan låtsas gilla dig för att sedan när du vänder ryggen till hugga dig med kniven i ryggen, har du riktigt stor otur så tar den hjärtat.

Visst finns det några guldklimpar där, men dom är sällsynta, utrotningshotade.

Dom falska människorna sprider lögner och gift med sin mun endast för att skada andra.

Vetlanda, en av dem mest växande städerna i södra Sverige, där är jag uppväxt och bodde där till för ungefär två år sedan. Jag flyttade för att få en ny start, men den jävla skiten förföljer mig tydligen fortfarande?!

Man behöver inte göra bort sig eller göra några misstag för att bli straffad, det hittar folk på åt en istället, sprider falska rykten och förgiftar själen.

Åk till Vetlanda om du vill ha en trevlig dag, men snälla, ta med dig dina egna människor dit, då får du garanterat en trevlig dag!




Nu är det säkert jättemånga som blir lite arga på mig, men dom som är mina riktiga vänner behöver inte ta illa upp, ni tillhör ju guldklimparna! =)

Och dom andra...öh...ja...ni får fan skylla er själva! Ni har gjort erat i mitt liv och kan gå vidare med era!

Jag fjäskar inte för någon, jag är ingen annan än mig själv. Det som kommer ur min mun, det står jag för och jag hittar inte på massa lögner och sprider med vinden.






(Det här inlägget är både ironiskt och seriöst.)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards