Alla inlägg den 4 november 2009

Av Stina - 4 november 2009 22:40

Sitter och tänker och funderar lite på allt möjligt nu såhär på kvällen. Lyssnar på lite musik och varvar ner.


Misstag är mänskligt, att fela är mänskligt. Alla människor gör dem. Det är nog inte bara jag som önskar att man kunde ändra på vissa händelser som har skett. Men det går ju tyvärr inte, utan man får lära av dem istället och förlåta sig själv och gå vidare.

Tyvärr är det nog så att många fastnar i det förgågna och går inte vidare.

Jag önskar att världen kunde vara en trevligare och vänligare plats för alla. Tänk om allt och alla kunde leva i harmoni och glädje tillsammans.

Är så trött på allt svek och alla elakheter som finns runtomkring. Visst, jag är inte så duktig jag heller, jag har varit elak, jag har gjort misstag, jag har gjort saker som jag djupt ångrar, men jag försöker hela tiden att bli en bättre människa och det tänker jag fortsätta sträva efter i resten av mitt liv.


Jag har verkligen en underbar pojkvän och underbara djur!! <3 Jag älskar er så innerligt mycket och jag är väldigt rädd om er! Ni betyder allt för mig, ni är min familj! Snart blir vi fler...det är en liten i magen som gör sig påmind nu. =)

Jag har så mycket kärlek att ge till min Daniel! <3 Du är min andra hälft, min komplettering! Jag är så lycklig för att du finns vid min sida, försvinn aldrig därifrån! <3


Godnatt alla...kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards