Alla inlägg den 17 november 2009

Av Stina - 17 november 2009 21:37

Beräknat förlossningsdatum: 2010-03-12

Barnet blev till omkring: 2009-06-19 (Midsommarafton då Daniel & jag förlovade oss!)

Du är i vecka: 24

Du är i månad: 6

Antal graviditetsveckor och dagar: 23 veckor 4 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 115


Barnet är ca 27cm lång och väger ca 700 gram.

Av Stina - 17 november 2009 20:18

Försöker få en massa gjort idag, men det går inget bra. Inte min dag idag helt enkelt.

Vet inte vad jag ska ta mig för att göra?! Ska tappa upp saften på flaskor och hänga tvätt snart i alla fall. Men sen då? Vill ju få en massa gjort så att Daniel blir glad när han kommer hem. Tyvärr så sviker nog min energi och motivation idag.

Till helgen kommer mamma och pappa och hälsar på. Det är ett litet tag sedan jag träffade dem nu så det ska bli jättekul! Sen så ska pappa och Daniel bära undan lite möbler. Ska bli så skönt att få lite ordning och reda i alla fall på nedervåningen. Ska börja maskera och förbereda för att måla inne i Jubbis rum under nästa vecka hoppas jag på. Sen ska det köpas färg när pengarna kommer, och lite tapet också.

Längtar till man kan börja få iordning på övervåningen också, men det kommer nog att få dröja lite. Måste ju fixa elen där också och det kostar ju en del. Sen är det väl inte så mycket stora saker som ska ordnas på övervåningen. Det är lite tapetseringar, sätta upp träpanel och måla lite. När vi väl har börjat med det så kommer det nog att gå fort.

Sitter och tittar på nytt avsnitt av Navy CIS, gillar det programmet och karaktärerna. Favoriten är nog Abby faktiskt, hon är rolig och oftast väldigt positiv.

Vill att tiden ska gå lite fortare nu så att älskling kommer hem så jag kan krama och pussa honom, saknar honom väldans mycket idag!


Älskar dig min Daniel! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards