Alla inlägg den 8 november 2009

Av Stina - 8 november 2009 17:59

Hmm...den här dagen har varit sådär hittills.

Har ju inte träffat min far idag och det känns inte så roligt, men förhoppningsvis så kommer mor och far och hälsar på nästa helg, kanske att Niklas kommer också.

Sen så känns det som att den här dagen bara har runnit iväg utan att jag har gjort något vettigt. Jag har småpysslat lite, lagat middag och slängt ihop en tårta till svärfar (som blev väldigt god!).

Får hoppas att kvällen blir trevligare, ska ju iväg på buggen snart. Sen så blir det till att ta det lugnt och varva ner innan det är dags att sova, vilket blir rätt så tidigt ikväll för älsklingen ska jobba förmiddag den här veckan och jag ska in till Jönköping och göra ett ärende.

Sen ska jag och älskling in till Jönköping på kvällen med, men då ska vi kolla på soffor, jag hoppas verkligen dom är något att ha, för dom såg så fina ut och så fin färg med.

Älsklingen har fortsatt med tapetserandet idag när han har hunnit. Nu är halva rummet klart ungefär och det blir så jäklans snyggt! =) Ska bli så roligt och få inreda det rummet sen!

Är skönt att göra sig av med all bråte som man inte använder eller vill ha. Finns så mycket som bara ligger och skräpar eller som man sparar för att det kanske är bra och ha någon gång. Men fasiken, så kan man ju inte tänka...man får ju bara ha några stycken bra och ha prylar tycker jag...annars blir boendet överfullt.


Nä, nu ska jag gå ner lite till grabbarna, Calle är här och hälsar på en sväng.


Bye så länge...

Av Stina - 8 november 2009 00:06

Vilken helg! Och den är inte slut ännu! =)

Igår så kom Ellinor och Nicklas och hälsade på. Vi åt lite god mat och lyxig efterrätt bestående av potatisgratäng med kassler och jordgubbsmousse med youghurt och choklasmousse med crisp med jordgubbar och riven choklad. Sen åkte jag och Ellinor och hyrde en film och köpte lite godis. Proposal hette filmen vi tittade på, den var väldigt rolig och jag kan skarpt rekommendera er att se den! =)

Idag så har älskling och hans far börjat med tapetseringen i vardagsrummet. Kommer bli sååå snyggt! Vi är supernöjda med tapetvalet både jag och Daniel!

Elin kom förbi innan var social, så trevligt så! Får hon gärna göra oftare! =)


Imorgon är det dags för att gå på bugg igen! Ska bli trevligt. Även om jag inte kan dansa hela tiden så är det kul att träffa människorna där varje vecka, dom är så glada allihopa, och väldigt duktiga! =)


Hehe...sitter och blir lite nostalgisk här nu. Tidigare under kvällen så har faktiskt lite julkmusik ljudat ur datorn, men nu är det massa gammal musik, allt ifrån One more time, Nanne Grönvall, Ainbusk osv...mysigt faktiskt!

Nä, nu får jag nog ta och pallra mig ner och göra mig klar för sängen...

Sov gott allihopa!

Natti...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards