Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Stina - 4 oktober 2009 23:14

Jag som skulle sova...


Nu ligger jag här i soffan och lyssnar på musik och tänker på min älskling.

Saknar honom så mycket. Han ringde nyss och sa godnatt, var väldigt skönt att höra hans röst en liten stund i alla fall.

Jag är så glad för att jag har min Daniel, han betyder allt för mig. Trodde inte att jag skulle få det såhär bra som jag har det.

Visst, allt är inte så lätt alltid och det finns mycket som man kan klaga på emellanåt. Men vi har varandra, vi har ett hus att bo i, vi har våra djur och en bebis påväg. Vi har mat som att äta när vi blir hungriga och kläder att sätta på oss när vi fryser. Vi älskar varandra och har hittat rätt, det är det enda som spelar någon roll!



Jag hoppas du är rädd om dig på jobbet nu hjärtat mitt, vi ses snart!

 

Jag älskar dig min Daniel! <3

Puss och kram.



 


<3 Vi för evigt! <3

Av Stina - 4 oktober 2009 21:52

Den här dagen har varit seg, men har gått rätt så fort ändå. Har varit en rätt så duktig flicka idag. Har bakat bullar som jag inte skulle göra. Kände inte alls för det tidigare idag, men vad fasen, är det kanelbullens dag så får man väl bjuda till lite och baka några bullar. Degen blev det nog något fel på eller så var det turbosvampar i jästen, för degen jäste och jäste och jäste och bullarna blev gigantiska, men väldigt goda! Blev ungefär närmare 150 stycken bullar.


Nu sitter jag och tittar lite på tv och tänker på min älskling som åkte till jobbet för ungefär en halvtimme sedan. Jag hoppas det går bra för honom, han har inte jobbat natt innan.

Saknar honom grymt mycket redan. Tror det blir så att jag får sova framför tvn till han kommer hem, kommer nog bli lättare att somna där än i sängen.

Funderar även på om jag ska ta och göra någon kvällsmat. Får nog bli en tallrik mjölk och havrekuddar! =) Mums!

Var och buggade innan så då vill man ju försöka vara lite nyttig efter det. Undrar förresten hur det kommer gå att bugga sen när man är höggravid? Dansar man inte mer än man orkar så borde det ju inte vara några problem.


Är så stolt över lilla Zelda, hon har inte bajsat eller kissat inne nu på flera dagar. Jag hoppas verkligen att det kommer att hålla i sig nu!


Börjar bli väldigt nervös och orolig för praktiken som jag börjar på på tisdag. =S

Känns läskigt! Är lite rädd för att jag inte kommer att kunna hålla ett bra tempo nu när jag är gravid. Och sen är jag rädd för att dom inte kommer vara nöjd med mig.

Men det är väl bara lite dåliga nerver...


Nä, nu ska jag ta och fixa mig lite kvällemat innan det blir för sent...

Natti!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards