Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Stina - 23 oktober 2009 17:07

När jag vaknade idag så trodde jag det här skulle bli en bra dag, men icke då...HA...där blev jag grundlurad totalt!


Jag orkar inte må såhär mer nu.

Är det inte meningen att man ska vara lycklig och må bra när man är gravid och att kunna njuta av det faktum att en liten bebis växer i magen?

Allt känns bara skit nu, jag känner mig så fruktansvrt värdelös och det känns som att ingenting jag gör duger.

Jag hoppas att alla dom här jobbiga känslorna går över snart för det frestar på ordentligt. Jag orkar inte gråta mer och jag orkar inte bråka mer.

Jag vill bara ha det bra nu, njuta av tillvaron och vara lycklig.

Jag vill inte gå igenom ett helvete igen!


Sitter här hemma själv nu och vet inte vad jag ska hitta på. TVn har det hänt något med antennsladden så jag vågar inte ge mig på den, datorn känns inte så kul just nu. Och det finns ingen här som jag kan hälsa på eller prata med. Har inga pengar så kan inte ta mig någonstans. Känns som en rätt så hopplös situation. Får väl göra som vanligt med det mesta, bita ihop, le och se glad ut och låtsas som ingenting.


Ha en bra fredagskväll!

Bye...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards