Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Stina - 19 oktober 2009 22:14

Har varit mycket nu det senaste och har inte direkt haft någon tid eller inspiration att skriva.

Men nu kommer lite uppdatering.


I fredags så var jag och älskling på ultraljud och kollade på bebben. Allt såg bra ut! =) Ska på ett extra ultraljud snart med för att kolla lite extra på hjärtat pga älsklings medfödda hjärtfel. Men som sagt, allt såg bra ut nu.

Jag gillade inte riktigt den barnmorskan och det gjorde inte Daniel heller, hon var vimsig och verkade inte veta mycket plus att hon tog jättedåliga bilder. Om man jämför med bilden från v.14 så är kvalitéskillnaden grymt stor.


I lördags så var vi och hämtade vårat nyaste tillskott till familjen. En "liten" Leguan på ca 120 cm som heter Jub-Jub. En jättecool och lugn grabb på 8 år. Tog hela natten att sätta ihop hans terrarie dock, vi var nog i säng och somna vid halv fyra på morgonen.


Idag så har jag varit på praktiken och slitit. Sen efter det så var jag hos sjukgymnasten. Har fått ont av foglossningar. Har lyckats få graviditetsrelaterade problem i både bäckenet och ryggen och muskler. Så nu ska jag åka till Habo så fort jag har fått pengar och köpa ett graviditetsbälte. Sen så ska jag få börja med sjukgymnastik fast i vatten, så då får jag åka till Jönköping.


Nä, nu ska jag ta och gå och lägga mig, är väldigt trött och har ont...

Kram på er!


( <3 Skickar massor med kärlek till min älskade Daniel! Du är det bästa som finns! Jag älskar dig så otroligt mycket! <3 )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards