Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Stina - 11 oktober 2009 21:46

Oj, oj, oj! Har haft fullt upp dom senaste dagarna så har inte haft tid att blogga.

Älskling och jag håller på och rensar i källaren så vi kan dra in element där innan vintern kommer på allvar. Detta är i det närmaste ett evighetsjobb kan jag ju berätta. Så otroligt mycket saker har vi, och så mycket skit som vi aldrig kommer att använda, så mycket av grejerna slängs eller skänks. Kommer bli så skönt när det är klart. Då börjar renorveringen i själva huset. =) Ska byta lite tapeter och måla i en del rum, sen ska golv slipas, det saknas lister i en del rum och elen på övervåningen ska fällas in i väggarna och rum ska delas av och så vidare. Finns en hel del som ska göras.


Nu har älskling åkt iväg till jobbet. Saknar honom massor redan. Jag får sniffa på hans kudde sen när jag ska sova så känns det lite som om han vore där i alla fall. Han har köpt parfymen som jag älskar på honom nu igen, Diesel, den luktar alldeles fantastikt gott på honom. Nästan så man blir lite halvt om halvt galen. =P

Nu sitter man här i sin ensamhet och kollar på tv på Evan den allsmäktige. Hunden ligger och värmer fötterna och katterna springer omkring och bara springer omkring eller något...

Var roligt att bugga ikväll. Det är ett så mysigt och härligt gäng på buggkursen, man blir så glad där och man behöver inte vara rädd för att göra bort sig eftersom alla är nästan på samma nivå.


Det var nog allt jag kunde få nerskrivet för tillfället. Är lite halvtom i huvudet eller vad man ska säga, har väl tankarna på annat håll med kanske. Så det kan vara ibland.


Ha det gott alla! =)

Krams.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards