Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Stina - 3 oktober 2009 22:22

Nu har man "syndat" lite...ätit pizza, godis, druckit cola och kollat på "Det våras för sheriffen". En så jäkla bra film! Har du inte sett den - se den! Humor på hög nivå, eller låg, beror på hur man ser det. ;)

Var skönt att bara ta det lugnt, men mår fasiken inte så bra efteråt och då kommer samvetet krypandes med...hehe...

Men va fan, det är inte lördag så ofta ju! =P


Längtar till jag kan känna bebisen i magen, borde börja känna rörelser nu. Tror jag har gjort det med, men är inte riktigt säker.

Snart är det dags för rutinultraljudet. Ska bli så mysigt, det var helt underbart och fantastiskt att se bebisen på förra ultraljudet.

Sitter här och lyssnar på musik och funderar på hur det kommer att bli när bebisen kommer och funderar lite på namn och sådär... Har sådan grym huvudvärk dock så jag kommer inte fram till så mycket vettigt.


Min mobiltelefon gick sönder idag...grrr...igen!!! Samma fel igen...

Annars är det nog inte så mycket som har hänt sedan jag skrev innan idag.


Nu ska jag surfa runt efter lite bra musik och fina namn! =)

Av Stina - 3 oktober 2009 17:56

Dagens bravader har inte varit så stora.

Lowisa och Simon kom förbi och hälsade på. Dom hade varit och hämtat sin lilla ödla, en Skäggagam, den var förjäkla söt! =) Dom stackarna fick vänta ett par minuter på mig och älskling, vi var nere i affären och handlade fika när dom kom. Men dom såg inte ut att ha lidit så mycket.


Älskling lagade maten idag, nästan helt själv i alla fall. Jag hade hand om potatisen tills det var dags att steka den. Blev jättegott! Han är en duktig kock! =)

Till middagen så tittade vi lite på tv, blev "My super sweet 16" på MTV. Jäkla bortskämda tonåringar, jag förstår inte vad föräldrarna tänker med. Framförallt den kristna tjejen var det riktigt illa med, när man säger att Gud vill inte att jag ska ha något budget att gå efter på min fest och Jesus vill att jag ska ha festen såhär. Så kan man ju inte säga...

Störde mig oerhört mycket på dom tonåringarna, dom borde få veta lite mer om hur bra dom har det och att det finns människor som har det väldigt illa ställt och som kunde få mat för ett år om dom sålde sin väska eller nåt.


Sitter och väntar på att Kimmey ska komma nu, Daniels systerson. Han ringde innan och ville komma hit och sova över, och det är väl okej. Han är ju inte här så ofta direkt.

Blir väl till att titta på någon film ikväll och äta lite gott av något slag. Först ska man väl försöka övertala älskling att köra ut bilen ur garaget igen.


Är rätt så stolt över lilla kattjejen nu faktiskt. Hon har inte kissat i soffan på tre dagar. Det är jättestort! =) Får verkligen hoppas att det håller i sig! *Håller tummarna!*


Nähä...om man skulle kolla lite på tradera efter mammakläder och sådär... Höres!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards