Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

Dagen i kortfattat och bortskämda tonåringar!

Av Stina - 3 oktober 2009 17:56

Dagens bravader har inte varit så stora.

Lowisa och Simon kom förbi och hälsade på. Dom hade varit och hämtat sin lilla ödla, en Skäggagam, den var förjäkla söt! =) Dom stackarna fick vänta ett par minuter på mig och älskling, vi var nere i affären och handlade fika när dom kom. Men dom såg inte ut att ha lidit så mycket.


Älskling lagade maten idag, nästan helt själv i alla fall. Jag hade hand om potatisen tills det var dags att steka den. Blev jättegott! Han är en duktig kock! =)

Till middagen så tittade vi lite på tv, blev "My super sweet 16" på MTV. Jäkla bortskämda tonåringar, jag förstår inte vad föräldrarna tänker med. Framförallt den kristna tjejen var det riktigt illa med, när man säger att Gud vill inte att jag ska ha något budget att gå efter på min fest och Jesus vill att jag ska ha festen såhär. Så kan man ju inte säga...

Störde mig oerhört mycket på dom tonåringarna, dom borde få veta lite mer om hur bra dom har det och att det finns människor som har det väldigt illa ställt och som kunde få mat för ett år om dom sålde sin väska eller nåt.


Sitter och väntar på att Kimmey ska komma nu, Daniels systerson. Han ringde innan och ville komma hit och sova över, och det är väl okej. Han är ju inte här så ofta direkt.

Blir väl till att titta på någon film ikväll och äta lite gott av något slag. Först ska man väl försöka övertala älskling att köra ut bilen ur garaget igen.


Är rätt så stolt över lilla kattjejen nu faktiskt. Hon har inte kissat i soffan på tre dagar. Det är jättestort! =) Får verkligen hoppas att det håller i sig! *Håller tummarna!*


Nähä...om man skulle kolla lite på tradera efter mammakläder och sådär... Höres!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 12 juli 2010 23:13

Nu har jag börjat på en ny blogg. Vill du ha adressen så får du skriva ett meddelande till mig! :D ...

Av Stina - 15 maj 2010 21:00

Idag har man fått massor med nyttiga grejer gjorda. Tagit isär studsmattan så vi kan slänga ramen, flyttat och organiserat runt med bilarna, tagit ner störar till gärdsgården och donat med lite allt möjligt. Har varit ute större delen av dagen i de...

Av Stina - 13 maj 2010 22:39

Den här dagen har varit trevlig och bra! Mamma och pappa har varit här och jag, mor och Embla åkte in en sväng till Jönköping och gick på A6 och kollade in den nya affären "A6 Outlet", fanns jättemycket fint, men köpte inget där idag. När vi kom ...

Av Stina - 9 maj 2010 00:26

Har varit en väldigt härlig fredag och lördag med trevligt sällskap! :) Igår så kom Ellinor och Nicklas och hälsade på och träffade lilltjejen för första gången. Det var jättetrevligt och Embla fick jättefina presenter av dem! Idag så har vi umgå...

Av Stina - 30 april 2010 13:17

Valborgsmässoafton...vår!!! :) Nu är det officiellt vår i min värld, ingen mer vinter! Tulpanerna och alla andra fina blommor är påväg upp i rabatterna och ser gröna och vackra ut! Efter helgen ska jag plantera Sömntutor i rabatten, som jag för övr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards